İÇDAŞ ile ilgili olası öneri ve şikayetlerinizi, İÇDAŞ Öneri ve Şikayet Formunu doldurarak bizlere ulaştırabilirsiniz. Bu amaçla forma adınızı, soyadınızı telefon, adres ve tarih bilgilerini eksiksiz girdiğinizden emin olmalısınız. Bu bilgiler öneri ya da şikayetlerinizin değerlendirilmesi ve size geri bildirim yapılabilmesi için çok önemlidir. Sonrasında öneri ya da şikayetinizi detaylı olarak ilgili bölüme yazabilir ve bizlere ulaşmasını sağlayabilirsiniz. 
 
Öneri ve şikayet formuna e-mail adresinizi mutlaka yazmanız gerekmektedir. Öneri ve Şikayetinize ilişkin cevaplar kurumumuzdan e-mail veya telefon yoluyla tarafınıza iletilecektir.
 
Öneri ve şikayetlerin kurumumuzda toplanması ve değerlendirilmesi aşağıda belirtildiği şekilde yapılmaktadır.
 
• Ürün, Çevre ve Diğer konularla ilgili dışarıdan gelen her türlü öneri ve şikayetler elektronik ortamdan (www.icdas.com.tr adresinden), Biga İrtibat Bürosundan ya da tesisimiz giriş kapılarında bulunan öneri/şikayet kutularından toplanarak ilgili bölüme iletilir.
 
• Çevre ile ilgili öneri ve şikayetler Çevre Mühendisi tarafından alınır ve derhal Çevre Müdürü’ne iletilir. Ürün ve Diğer konulardaki öneri ve şikayetler Yönetim Temsilcisine iletilir. Yönetim Temsilcisi ilgili bölüme iletir. İÇDAŞ çalışanlarından gelen öneri ve şikayetler ise fabrikamız giriş kapısında dağıtılan öneri ve şikayet formları ya da İÇÖS sistemi aracılığı ile toplanarak ilgili bölüme iletilir.
 
• Alınan öneri ve şikayetler ilgili müdürlük tarafından değerlendirilir. Çözüm önerileri ile birilikte öneri ve şikayet üst yönetime iletilir ve gerekli olması durumunda düzeltici faaliyet başlatılır.
 
• Öneri ve şikayetlere ilişkin yapılan çalışmalar ve alınan önlemler 15 iş günü içersinde öneri ve şikayet sahibine e-mail veya telefon yoluyla bildirilir.